HEMEN BAŞVUR Çağrı Merkezi Eğitimi Kursu | Tecrübe Eğitim Kurumları

Çağrı Merkezi Eğitimi Kursu

Tecrübe Eğitim Kurumları Çağrı Merkezi Eğitimi Kursu

5.04.2020       401      


Çağrı Merkezi Eğitimi Kursu

Çağrı merkezi; Uzmanlaşmak başarı ile doğru orantılı olarak yükselen bir grafiktir. Her başarı ‘’sürdürülebilir’’ olduğu sürece başarıdır. Özellikle firmaların, şirketlerin sürdürülebilir başarıları son derece önemlidir ve bu durum Çağrı Merkezi Danışman ile mümkündür. Bu anlamda Çağrı Merkezi departmanı bir şirketin en önemli ve gerekli birimidir. Büyük bir şirket olmak, marka olmak, insan odaklı düşünebilmekle, sürdürülebilir bir yönetim anlayışına sahip olmakla mümkündür.

 

Kazanımlarınız​

Beden Dili, Sunum Teknikleri, Etkili Zaman Yönetimi, Telefonla iletişim, Bilgisayar Microsoft Office, Etkili İletişim Teknikleri vb konular eğitimin en özgün içeriğini oluşturmaktadır. Akademik kariyer ile sektör tecrübelerini harmanlamış eğitmenlerin teorik alandaki bilgilerinden yararlanarak çalışma alanı konusunda önemli bir bakış açısına sahip olmanın yolunu açar. Sektör içinde ihtiyaç duyulan “Nitelikli Çağrı Merkezi ” olarak kazanımlarınızı üst seviyeye taşıyabilirsiniz.

 

Hızlı bir şekilde Türkiye’ye geniş bir ağ alanı oluşturan çağrı merkezi sektörü her geçen gün büyümeye devam ediyor. Özellikle genç nüfusun çok, işsizlik oranının yüksek olduğu ülkemizde Çağrı Merkezi Sektörü gençlerin istihdamı için iyi bir çözüm.

Kurum olarak köklü ve yeni oluşum içerisinde olan Çağrı Merkezlerine Profesyonel Müşteri Temsilcileri Yetiştirmeyi İlke edinmiş bulunmaktayız. Bu alandaki eğitimlerimiz kaliteli hocalarımız eşliğinde devam etmektedir. Eğitimlerimizin sonunda Eğitimini başarı ile tamamlayan kursiyerlerimiz Uluslararası Eğitim Sertifikasını almaya hak kazanırlar.

 

Çağrı merkezleri, kurumların telefon vasıtası ile elde ettiği başka birimlerine iletmek üzere sahip oldukları departmandır. Kar amaçlı bir şirket için bir çağrı merkezinin en temel amacı müşterilerden gelen ürün veya bilgilendirme taleplerinin karşılanmasıdır.

Bunlar dışında bir çağrı merkezi inbound (müşteriden gelen); sipariş, teknik destek, müşteri hizmetleri, şikâyet, outbound (çağrı merkezinden giden); tele pazarlama, kampanya tanıtımı, ürün hizmetleri ve borç hatırlatma gibi hizmetlerle de ilgilenir.

Çağrı merkezlerinin en büyük avantajı, iş süreçlerine bağlı olarak işlem verimliliğini artırılmasında ve müşteri işlemlerine artı katmasıdır.





Tecrübe Eğitim Kurumları Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

Bilgisayarlı Muhasebe Kursu

 Sizler için özel olarak hazırlanan “Bilgisayarlı muhasebe“ eğitimimiz ile, bireysel veya kurumsal olarak muhasebe alanında fark yaratacak ve ileri...

← Devamını Oku
Tecrübe Eğitim Kurumları Diksiyon ve Etkili Konuşma Eğitimi

Diksiyon ve Etkili Konuşma Eğitimi

Zafer Kiraz ile Diksiyon ve Etkili Konuşma Eğitimi

Devamını Oku →

İlgili Yazılar

0312 230 12 13

HEMEN FORMU DOLDURUN

Fiyatlar ve kurslarımız hakkında detaylı bilgi sahibi olun.